Hoppträning

Hoppade ju Carolien igår också! Har helt glömt o skriva om de! :) Hon gick som en dröm! Lyssnade bra (för att vara hon haha) gick fint på hinder, ingen stress liksom utan hon skötte sig verkligen! Lugn o fin väntade när jag bad henne och gick fram när jag bad henne, emellanåt så gjorde hon några klockrena byten också! Hästen tar sig!

Men snacka om att hon var trött sen haha, stog helt still i stallet o lunkade sakta men säkert efter mig in i boxen! Idag är hon nog inte helt pigg när Elin ska rida, lillskruttan! Hästen växer verkligen fast i mig mer o mer! Hon har vart superduktig hela veckan, skänkelvikningar och skolor börja sätta sig nu med! Kommer bli en dyr liten häst! ;) Tänkte löshoppa någon dag också för o se vad hon går för! Nästa helg blir de iallafall pay n' jump! :)

Mer om de då!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0