Höst

Nu är verkligen hösten på ingång, var uppe redan vid 7 imorse för o rida bägge hästarna innan jobbet kl 13, och kan säga att de är minst sagt kyligt. Tog Carolien först i ridhuset, hon gick superfint verkligen! Börjar få tillbaka orken nu efter sommaren igen, vilket är kul för hon är så otroligt rolig o rida när hon går bra! Sitter på ninja nu, eftersom de blev ett pass i paddocken igår rider jag ut idag istället, och som sagt kyligt! Ändå står de att de ska vara 10 plus, vinden känns bra mycket kallare vill jag lova!! :(

Då är jag ändå en person som gillar hösten, tycker rusket är så mysigt på något sätt! Men kyla är jag inte så förtjust i.. Snö o regn går bra men när de är för kallt gillar jag inte! Är så in i bänken påfrestande och sitta med stelfrusna händer o tår, ont gör de också.. Nä fy tusan! Håller mig helst ifrån de där! :)

Gymkhanaträning ikväll på Sebbe som vi förresten har slutmätt också! 134.9 cm! Hehe 4mm högre än Peppe! Inte illa, nåja! Kommer svara på era frågor under dagen!

Puss ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0