Höstmys

Känns som att jag inte skriver annat än att jag njutit av ett ridpasset på min prinsessa, men ni får stå ut! ;) Var iallafall uppe på stallet innan jobbet idag, började 12 och var väl på stallet ungefär prick 8! Morgonfodrade, vilket jag måste säga är de mysigaste som finns, helst när de regnar ute! Mockade sedan och red ut efter de, var ju typ bara 3-4 grader imorse och de kändes, men sjuuukaste mysfaktorn! Lite rå kyla, höstlöv på hela backen och en bästaste häst på de! Sådana stunder i livet som man bara ska uppskatta, suga in o ta med sig och kunna tänka tillbaka på! Jag älskar min häst! Töntigt kanske i mångas ögon. Men sant ändå!

Igår var en spännande dag annars.. Jag har nu officiellt talat om att jag byter klubb till årsskiftet, jag har bestämt mig för vilken också men de är ännu inte officiellt! Jag har återigen fått bevisat för mig vad de finns för elaka människor i min värld. Inte för att de på något sätt är en förlust, tycker de är skönt o veta var folk står men ändå. Elak är inget kul. Aja inte mitt problem längre! Sanningen har kommit fram, så nu vet alla som trott att jag slagits att de inte var sant, osv!

Jag känner mig sjukt nöjd o ha fått klarsyn på saker o ting!
Puss på er! Mera jobb väntar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0