Huvudvärk

Kul att jag skriver inlägg o bara rubriken publiceras, nåja jag provar igen ändå! Huvudvärk på schemat idag, lattjo! Beror nog på allt som hände igår.... Med ländryggsfrakturer och häst som åkt o Ullared o tandläkare. Yes!

Fick iallafall handlat lite fint på Ullared o hade de kanonkul med Olivia, flummo! Tandläkaren var de bra hos för en gångs skull, inga hål! Yippie!!

Till de tråkiga, helt ur de blå kom de o hämta Carolien igår, besvikelse och ledsamhet känner jag, fyfan.. Fina häst du skulle ju få de så bra! Jag kommer sakna dig helt otroligt! Och jag hoppas att stockholm behandlar dig som du förtjänar!

Sedan skulle jag ha gymkhanagruppen på GFRK, gick ju bra..? Frida startar och hinner rida slalom en gång, nere i hörnet slänger en ponny ut röven, vilket gör att Cindy kastar sig undan lägger sedan in en tvärnit o drar ner huvudet.. Kul! Frida får åka ambulans och får diagnos bruten kota o ländrygg, lattchit! Eh?..

Aja.. Får väl hoppas denna dagen blir lugnare.. Har inte börjat så bra men aja.. Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch, stackars Frida.. :(

2012-09-28 @ 13:29:57
Postat av: Elin Olsson

Lillan <3

2012-09-28 @ 14:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0