Lite mera svar!

Annie's frågor o svar!

Vad letar du efter när du letar efter ny häst?
-Svårt och svara o ge rakt svar på den frågan, för de är ju alltid olika. Men om du menar vad jag söker för egenskaper hos en häst och vad jag liksom tittar efter på hästen jag provar så går jag mest på känsla! Tror de viktigaste när man provar häst är att de känns rätt! Sen gillar jag hästar med mycket energi så de får dom ju gärna ha! Spänst och vilja är 2 viktiga egenskaper också! :)

Hur många hästar/ponnys har du haft?
- 4 egna hästar, 6 egna ponnys! :)

Rakt eller delat bett?
- Beror på men oftast delat!

Din rädsla inom ridsporten?
- Hästar som stegrar för mycket och så tycker jag fälttävlan är lite läskigt! :)

Krams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0