Marias frågor o svar!

Del 2 av svar på frågestunden!

Vilka mål har du i livet?
-Jag vill väldigt gärna tävla breeders o Falsterbo någon gång i framtiden, bli tränare och kunna försörja mig på träning o hästhandling! Bli den bästa versionen av mig själv!

Vilka mål har du just nu med Ninja?
Nolla 120'n!

Vilken är den häst/ponny som betytt mest för dig?
Svårt o säga, måste nog säga Polo eftersom han har tagit mig dit jag alltid velat, han har gett mig så mycket som jag aldrig fått uppleva om de inte core för honom. Han har gett mig 100%, alltid! Därför betyder han mest!

Har du några mål med Sebbe i gymkhana?
-Att nå toppen givetvis, ex SM guld, EM o VM. Klart jag inte räknar med att de kommer ske men jag hoppas ju de och strävar givetvis dit!

Det absolut konstigaste du någonsin har gjort?
-Svår fråga! Jag vet faktiskt inte såhär på rak arm..

Hur tror du att du gör om 10 år?
-Gissar på att du menar vad jag tror jag gör om 10 år? Jag tror jag jobbar med träning och unghästar! :)

Hoppas de dög! Pussis


Kommentarer
Postat av: Amanda

Du & Sebastian (Sebastiaan) eller vad han heter, var GRYMMA! Fick aldrig något tillfälle att säga det till dig irl, haha, men det var ni :) Syntes inte att du har haft honom så kort och att han är grön! Grattis btw!

2012-09-17 @ 14:56:58
URL: http://mandie.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0