Mjäää..

Träningen gick inte så jättebra.. Desto mer jag tänker på de desto mer får jag för mig att de gick dåligt också.. Fokuserar bara på de som gick dåligt, brukar inte göra de men kände mig otroligt ringrostig och Ninja lyssnade dåligt.. Jag måste hoppa mer och rida mer på bett, tur jag har min grymma tränare som hjälper mig, annars hade jag inte orkat motgångarna! Ninja hoppa som en hel miljon iallafall, bra tryck i busungen idag vill jag lova! Min bästa <3 !

Igår hade jag gymkhanaträning också, gick faktiskt riktigt bra! Börjar hitta knapparna på Sebbis nu, känns roligt att de går framåt liksom! Han är fortfarande väldigt stark men vi jobbar på de, i helgen blir de par SM! Skulle ridit med Joffi men efter strul med hästar blev de inget och sen blev jag tillfrågad av Sandra eller ja jag ska rida med Sandra nu efter allt strul iallafall! Blir nog latch! Well.. Natti natti nu! Är fortfarande inte i fas efter helgen hähä!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0