Onsdag

God morgon kära läsare, min dag kommer bestå utav häst, häst och häst! Göött!! Ska rida båda min odjur, Carolien ska markarbeta och Ninja ska nog få sig en sväng i skogen! Tror nog hon har lite träningsvärk idag så de kan passa ganska bra! Carolien har vilat i 2 dagar så hon lär ha lite överskottsenergi idag!

Sen är de dags för gymkhanalektion för mina gymkhanabarn! Hoppas dom sköter sig idag och ponnysarna!! :)

Känner mig fortfarande lite putt efter träningen igår och hatar att självförtroendet dippar direkt bara för att man inte hoppat på länge, känns trist o börja om, gick ju så bra i slutet på förra terminen! :( Aja de reder sig väll! Ha en fin dag så hörs vi sen!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0