Shit..

Dagen idag o igår har kört musten ur mig, dålig uppdatering de vet jag men har verkligen inte haft energin! Och när energin inte finns blir de så jäkla trista inlägg, typ hej - hej då. Och de klarar ni er nog utan, jag ska strax sätta mig med inlägget jag lova er igår, måste bara få komma hem och äta och koppla av en stund först helt enkelt, energin är inte på topp heller ikväll.

För övrigt behöver jag lite tips och råd! Jag har helt bestämt mig för att hoppa för en annan klubb efter årsskiftet, trist att de ska behöva bli såhär men jag pallar inte. De är liksom inte värt de längre, jag virrar omkring i huvudet och funderar på vilken klubb som passar mig bäst. Jag vill ha en klubb med ett hopplag och en klubb som gillar tävling och tävlingsryttare, så där kommer ni in. Vilken klubb "väljer" man? Tips? Snälla :)

Puss


Kommentarer
Postat av: Amanda

SHRF! :)

2012-09-03 @ 20:33:35
URL: http://mandie.nu
Postat av: Anonym

Billdal satsar ju stort med sina hopplag, men annars är Bulycke en trevlig klubb! :)

2012-09-03 @ 21:05:42
Postat av: Anna

Ale-jennylund och kungsbacka har väll bra ryttare

2012-09-03 @ 21:45:16
Postat av: Anna

Torslanda rk!!

2012-09-03 @ 23:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0