This is what i live for

Jahopp, i säng igen efter en lång dag! Trött som ett as men de har varit en bra dag, en bra dag med de jag älskar mest! Mina finaste!

Först o främst mina underbara hästisar, de bästa som finns. Sen den mest äkta vän jag någonsin haft eller kommer ha, Chahra! Hon är någon av de bästa personerna jag stött på, jag kan alltid säga allt till henne, vi tänker alltid samma! Min äldsta och mest äkta vän, en person som jag kan gå månader utan o träffa o ändå ha de helt sjukt roligt o avspänt med! Bästa!

Carolien började fruktansvärt idag, vi var helt enkelt inte på humör för varann, blev bättre o hon hoppade superfint! Ninja gick idag som en heeel miljon!! Bästa i världen!! Trots den sjuka regnskuren som gick över oss under ridpasset har hon gått så jäkla bra! Jag kunde inte vart mer nöjd! Red inte så länge ca 45 min men de räckte idag när hon gick så bäst! Min prinsessa!!

Aja, natti!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0