Trött

Hej favvoläsare!
Sent inlägg idag men ni fick iallafall ett litet inlägg under dagen som varit minst sagt hektisk. Jag skulle ju tävlat idag men de förändrades ju lite här under morgonen, alltid kul när man gått upp 7 på en lördagmorgon o så skiter de sig.. Aja, åkte till Lycke trots allt kollade lite gymkhana, kom hem eller ja till stallet red min prinsessa som för övrigt är sååååå go o rida nu! Och sedan hem på riktigt, fira födelsedag med mormor o mamma o några nära vänner! Sedan upp till Karro på kräftskiva, yeah!

Gäller o ligga i o ha en ambitiös helg så man hinner med så mycket som möjligt! ;)

Tillbaka till Ninja, hon är supermjuk och verkligen helt underbar o rida nu. Min älskade prinsessa, mitt allt! Tror hon behövde sin vila i sommar för o liksom fräscha till sig ordentligt inför kommande tävlingssäsong. Hihi, underbaraste! <3

Aja, måste sova nu! Sååå trött.. Men imorgon kommer ni få ett minst sagt intressant inlägg! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0