Tröttast

Trött efter tävlingen igår tyckte jag.. Hehe inget jämfört med idag! Totaldäcka när jag kom hem vid 5 o vakna alldeles nyss, härligt värre haha! Svårt o blogga när man tävlar men ännu svårare när man sover. Tänkte uppdatera er lite från helgens tävling! :)

Sebbe har gått som en kung i helgen, första heatet var inte helt super då han var helt sjukt stark! Men han funkade ändå, bytte bett efter första o efter de har han gått helt grymmt, bättre och bättre för varje heat!! I finalen kunde jag trycka på honom o köra på lite också, tror verkligen han kommer bli sjukt duktig! Lillkungen!

Blev ett SM brons vilket inte känns illa pinkat eftersom Sebbe är så grön som han är, Fia o Fia från Hålta tog Guld, Kim o Eva tog Silver, stort grattis! Och jag har Sandra o tacka för en kanonrolig helg, har verkligen haft skoj! Och saknat de här "tramset"! ;)

Puss o godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0