Vad är de för fel?

Allvarligt talat! Vad är personens problem? Hur kan en liten människa som denna bete sig såhär? Jag fattar verkligen inte hur man kan sänka sig själv så jävla mycket gång på gång! Du är i mina ögon inte värd ett skit längre. En toalettholk har högre värde! Man kan vara arg och bete sig illa. Sen släpper man de, man går inte och säger att folk är dumma i huvudet till mina vänner, du kan skippa den delen nästa gång du tänker sänka dig själv såhär. Skippa och gå till mina vänner o spy galla om mig, som om de inte skulle komma fram? Du är inte den vassaste kniven i lådan alltså de må jag säga!

Jag fattar inte änns hur du orkar?! Jag tänker typ att när man kommit ur fjortisstadiet sådär i 15 års åldern så är de dags att ta ansvar för sina egna handlingar. Du har uppenbarligen glömt de kapitlet. Börjar verkligen bli dags och hoppa tillbaka och läsa de!!

Tack o hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0