When you think you've lost it all

När allt ser grått ut o de känns om allt går emot dig när du är redo att ge upp allt finns de alltid någon som överraskar dig. Jag har verkligen inte kännt mig motiverad till o åka till stallet de senaste, något som börjar vända men de var sjukt jobbigt faktiskt. Jag pratade med en gullig tjej på stallet som jag tyvärr haft alldeles för lite kontakt med. Hon bevisade att de alltid finns någon genom o bara dela med sig av lite egna tankar o några gulliga ord! Verkligen så uppskattat!

På något sätt gav de mig hopp om att världen inte går under för att man bara blivit bevisad för att en del människor inte ska vara dina vänner för alltid, kvalité för kvantitet som dom säger. Jag är otroligt tacksam för hennes ord och hoppas hon läser så hon vet att de värmde!

På något sätt vet jag att man kommer starkare ur alla sådana här händelser men de är svårt o se när allt bara är grått. De gäller verkligen o veta att du stöttar o står bakom rätt person. Jag är dålig på o sålla o håller gärna alla lite väl hårt om ryggen.

Tack iallafall! Du vet vem du är <3
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0