Yey

Åh vad duktig min lilla tjej var idag! Lyssnade och vi kom liksom överens om avstånden tillsammans och resultatet blev riktigt bra! Längesen jag kände mig så samspelt med henne! Red iallafall 100-110 och var felfri i första och ett sjukt onödigt pet med bakbenen i 110n, yeah yeah, vad gjorde de när jag var så supernöjd ändå!

Och gaaaalet vad kul de var!! :) Har pratat lite med mina blivande tävlingsvänner också! Och nu tränar jag o Ninjan inför div1 i början på nästa säsong! Awesome! :) Jag får väl se om vi klarar av de men de ska bli väldigt roligt iallafall, ser fram emot nästa år en hel massa!! :) Yey!!

Hörs sen! Pusspåre


Kommentarer
Postat av: Mathilda Efraimsson

Grattis

2012-09-22 @ 19:11:11
URL: http://mathildaasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0