Fortitude

Har nördat facebook i typ en timme och bara kollat gamla bilder, de är med både sorg o lycka i kroppen man kollar på sånt! Blir helt nostalgisk! Annars har jag vart uppe på stallet o jobbat, ska strax upp igen o göra färdigt resten, sedan rida mina 2 guldklimpar och efter det blir det träning på bästa Sebbson! Jag är lycklig!
 
All energi och all kraft läggs på hästar o stallet, jag vet inte om jag kan säga att de inte är ett sätt o gömma sig från alla problem o all skit, men oavsett om de är så spelar de väl inte roll eller? Så länge man håller sig nöjd o sysselsatt.. Jag känner dock att jag är påväg in i gamla mönster och det är inte bra, måste fortsätta vara nöjd o glad så att jag inte rasar igen, tackar gudarna för Ninja o Quilla!
 
Jag orkar inte gå ner på botten igen, de är så in i bänken svårt o ta sig därifrån! Men gör mitt bästa, och hoppas på det bästa! :)
 
10 dagar tills lagen kommer till GHS nu.. Crazy! Ska bli så roligt, gymkhanavecka indeed!
Love it! Puss /C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0