getting closer

Snart är det dags, årets höjdpunkt GHS. Längtar? Japp.
Idag är det fredag, sen är det lördag o söndag är det tävling och när jag kommer hem från Varberg så är lagen på plats, snacka om att det är nära nu! Imorgon kommer dessutom dom första ponnyerna för sin vistelse på Alleby, vad hände med att det var typ 200 dagar kvar o gott om tid och träna? :O Haha aja, jag är nöjd med min lilla kuse, han gör det han ska o lite till, världens bästa Sebbe! Hoppas han behåller lugnet inne på Scandinavium bara, hej ho nu börjar nerverna komma in i bilden!
 
Var iallafall upp o red Quillis innan jobbet idag, superseriöst dressyrpass indeed! För o vara mig då.. Jag sitter ju inte direkt o trimmar, men försöker iallafall! Q är trots att hon är stark väldigt rolig och rida dressyr på, just för att hon är så otroligt välriden på marken så man kan mest bara tänka på sig själv. Gör man själv rätt så gör hon exakt det hon ska, duktiga sessan! <3
 

Får bli mockning efter jobbet, och sen lutar det åt bedtime. Är helt slut!
Och med tanke på vad för vecka som väntar kan det vara bra och chilla lite på de.
Puss C
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0