God morgon världen

God morgon kära läsare!
Vaknade igår o kände att jag var påväg o bli sjuk, heja claeson.. Idag vaknade jag med världens monster förkylning! Härligt.. Men de är bara o slita sig själv upp ur sängen och gå till jobbet ändå, så nu står jag här o nyser o snorar! Mysigt ändå va? ;)
 
De blir så konstigt när man vart ledig och haft "söndag" på en måndag så jag har inte riktigt fått in i skallen att det är tisdag ännu, men det gör väl inget! Då går ju veckan snabbare också så kommer helgen! :) Helgen som består av tävling på lördag och tävling på söndag (som hästskötare)! på söndag ska Ninja tävla bohuscupen! Och då vill jag ju givetvis följa med och titta och heja på!
 
Annars händer det nog inget märkvärdigt denna veckan tror jag! Ska försöka kurera mig och bli frisk till helgens bravader blir lagom, använda veckordagarna till o bli frisk till varje helgs galenskaper! Inte så att helgerna består av o ta de lugnt direkt! ;)
 
Puss /C
 
Fan vad jag saknar dig..

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0