Gödigt

På tävling, för vem behöver variation i livet liksom? Haha.. Äh! Vi älskar hästlivet! Idag har jag min älskade Josefin med mig, bästa vän som ställer upp o åker med även om hon har 2 hästar som väntar på henne hemma! Annars hade jag vart helt ensam idag så är verkligen tacksam! ;)

Hoppade ganska nyss första klassen, med 2 nedslag. Q är på sitt vårkänsliga humör idag med på tok för mycket energi och är dessutom galet stark så jag kände mig mest som en liten vante som hängde där i tyglarna o flög efter haha! Men hon var duktig ändå! Min fina!

Förresten är det perfekt tävlingsväder idag, sol o inte änns kallt! Framhoppningen är utomhus och ändå var det inte kallt! Underbart!

Puss /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0