Hektiskt

Tisdag, Jobb, träning, bio. Yolo!
Vet inte hur jag ska hinna med o andas idag, men det ordnar sig nog! Först jobb till 16,00. Sedan raka spåret ut till stallet o lasta Q för o åka till Björne för träning, ska lasta 16,30! Haha heja! Tränar 17,30-19,00 och sedan hem duscha o göra mig i ordning för bio! Holy crap, tur det finns bilar o gaspedaler haha! ;)
 
Så ska jag göra mitt bästa för o hinna in o blogga där emellan också, ajjemen det går bra nu! Men yolo som sagt! Måste verkligen vara det bästa uttrycket ever! Jag älskar yolo!! :) Haha, bara o köra på liksom! Livet leker iallafall och jag är lyckligare än på länge! Alla har svackor och visst är jag nere o gräver i sanden ett par stunder i veckan, men de är verkligen så mycket bättre nu!
 
Och lördagen bär jag fortfarande med mig o använder som ett lyckorus! Yippie!! :) hihi..
Puss på er! /C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0