Måndag vecka 15

Så var det måndag igen! Sorry för den dåliga uppdateringen igår! Jag var med bohuscupen på storhäst ute och det var svinkallt o fanns ingenstans o värma sig så jag orkade inte ta upp telefonen för o bli kall om händerna! Riktigt dåligt ställe o ha en tävling på!!!! "Cafeterian" bestod av ett på på en av läktarna med lite tilltugg o kaffe typ.. Toaletten var en bajamaja (1?!) Och sekreteriatet ett litet bord inknött i en sadelkammare?! Dessutom var 90% av funktionärerna otrevliga eller helt tappade.. Härligt! Nä fyfan, riktigt kasst..

Annars gjorde alla tjejerna bra resultat ifrån sig! I lagklassen slutade de med att Malin & Jossan fick med sig varsin rosett! Jossan 2a o Malin 3a! Stort grattis! Superfina rundor!

Och Bulycke, dom vann!!!! :D Och sen vann även Hanna individuellt! Sååå duktiga! :) Stort Grattis!! :D

Nu ska jag försöka jobba lite med min ilskna huvudvärk.. Puss! /C

https://cdn2.cdnme.se/3563867/7-3/pic_5162aef89606ee25e5928581.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0