Söndag, just sayin'

Fy fasen vilken söndag alltså, jag är helt slut! Sov alldeles för lite inatt, nattbio och sen samtal från en internationell vän mitt i natten gjorde att jag somnade någon gång runt 4 imorse, kul? Eh nää.. Men yolo liksom.. Är helt slut nu dock, har ju faktiskt varit lagledare idag! Till världens grymmaste tjejer visserligen så det var ju kul och rätt så lättsamt, men jag är ändå helt slut nu! Ponnytävlingar suger musten ur en! Haha..
 
Tjejerna kom iallafall 3a med laget och fick massa fina individuella placeringar, Ebba och Polo vann! Så galet fina tillsammans, jag blir helt lycklig av och se dom! Tänk vad han kan min lille skrutt ändå! Still going strong. Grattis till alla mina duktiga allebytjejer som har kämpat häcken av sig idag! Alla med strålande insatser, blir ju helt galet stolt!! :)
 
Nu är jag för trött för o skriva.. Skriver nog sen igen!
Appen fortfarande nere... :(
Puss /C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0