T-O-R-S-D-A-G

Torsdag då, whoppa! Haha.. eh! Är så in i bänken förkyld att jag blir tokig, det kliar i näsan, i halsen och lite till, blir tokig!!!! Fick jag för att jag var så nöjd o ha klarat mig från förkylningar hela vintern.. Hmm! Aja, ska väl vara glad att det bara är en förkylning istället för o klaga!
 
Igår hade jag iaf lite feber från o till men lyckades ändå skrapa ihop energi till o rida bägge hästarna och ha totalt 3 träning, heja! Först o främst hoppträning för 4 ponnyryttare på Björlandagård, sedan 2 gymkhanaträningar en på alleby och en på GFRK. Tur man inte har något liv, eller? 36 timmar på ett dygn borde övervägas helt klart! Så kanske man hann sova lite också, haha!
 
Idag blir det några timmars jobb sedan vidare till stallet för o rida hästarna en sväng var, är sugen på o rida ut idag igen men behöver verkligen rida dressyr på bägge, har dock ingen lust!! Aja.. Det ordnar sig nog! Jag kanske kan skritta ut o sen rida dressyr eller något! ;) Går ju o kombinera! Ninja hade verkligen behövt o hoppa lite också innan söndag för o inte var helt galen haha! Men jag vet inte om Sandra vill göra det eller hur läget ser ut, jag får prata med henne o stämma av läget! :)
 
Later! Puss
/C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0