The world spins madly on

Vart på Ale idag och fått tunga besked om Peppe, jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen härifrån.. De känns tungt och förvirrande.. Försöker tänka på allt annat som får mig glad o lycklig men det är svårt liksom.. Aja, det blir bra säger dom så får väl lita på det. Efter regn kommer solsken ey?
 

Ska jobba strax iallafall, precis mockat hos båda hästarna som får vilodag idag pga jobb till klockan 21.15 ikväll..
 
Vad har livet annars o bjuda på i dagsläget då? Jo jag var inne på en hemsida igår och sökte lite jobb, utomlands och i Sverige, inget i Göteborg. Är inte intresserad av o stanna kvar här, vill bort, ut, o göra någonting annat! Se livet ur ett annat perspektiv ett tag. Kommer jag o sakna hemma? Ja såklart.. Men jag måste verkligen börja ta tag i mitt liv nu, inte bara gå här o vänta på att det ska börja.. Life is now.
 
Vi hörs senare!
Puss /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0