Vad vill den?

Vad vill appen? Den bara kastar ut mig! Jag blir jätteledsen.. Har inte kunnat blogga på hela dagen fast jag egentligen både velat och haft tid.. :(
Hoppas verkligen den e uppdaterad tills imorgon så jag kan få uppdatera er från tävlingen!
Imorn bär det av till Trollhättan för Aprilhoppet på Ninja, Q får stanna hemma denna helgen och vila sig! För o sedan tävla nästa helg och efter de är de uppehåll i 3 veckor! Holy crap... Vet inte hur jag ska klara det haha!
 
Aja, det är ju horse show ena veckan o andra är jag lagledare för Bohuscupen så de är väl okej ändå, men jag tycker ändå det är tråkigt! Kommer känna mig galet ringrostig haha! Sen drar det ju iallafall igång igen med både hoppning o gymkhana varenda helg, tur man inte har något bättre för sig haha! Ser fram emot Norge o Danmark iallafall, och sedan EM woohooo!! :)
 
Men snart är det Horse show och eurohorse, awesome! Love life!! :)
Puss /C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0