Zzzz

Känns som jag alltid gnäller över hur trött jag är, and here we go again! Fortfarande trött som ett as alltså! Längtar till min säng, tror jag fått ha för mycket i huvudet det senaste och sedan på det fått på tok för lite sömn, så de är väl bara o försöka jobba på o komma i säng tidigare! För sovmorgon finns nämligen inte i min värld haha! Helgen består nämligen endast utav tävlingar hit o dit o tidiga mornar! ;)
 
Imorgon blir det regionalt i Kungälv, och på söndag blir det strömstad för bohuscupen omg 1 på häst, men då ska jag njuta av o stå på marken o vara hästskötare! Inget man är bortskämd med direkt! Glad för de givetvis haha, älskar ju o tävla själv men det gäller o ta vara på de tillfällen när man bara får götta sig o titta på! Även om jag kommer vara jättenervös för Ninja o Sandra, är helt säker på att de kommer gå jättebra men kommer vara nervös ändå haha! Hoppas Ninja sköter sig! Världens bästa prinsessa! 
 
Jobb igen nu!
/C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0