Ett slut och en början

Gymkhana KM började idag och Björne kursen tog slut. Vart en grymmt bra kurs för bästa tränaren, på bästa hästen! Jag är nöjd och glad. Igår hade vi mycket markarbete och serier med lägre hinder, mycket gymnastikhoppning. Idag var det mycket mer hoppning, fokus på kontroll. Kortning och längning av galoppsprång på distanser, aktiv ridning. Sjukt kul och Björne var nöjd, även jag! :)

Sedan hem och rida gymkhana KM på världens bästa ponny som var kanske lite för på hugget idag i första heatet men som endå trots att han helst inte ville lyssnade någorlunda bra :). Mycket bättre än Scandinavium iallafall haha. Oh well, andra heatet var ännu bättre, kan inte klaga på honom för 5 öre, helt klockren! Bästa ponnyn!

Vet att jag lovat o fota mina julklappar men jag har haft fullt upp verkligen, imorgon finns mer tid. Och jag ska göra mitt bästa för att hinna, idag är jag bara för trött! :)

/C



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0