Julklappar i stora lass

Jobbat, ridit och nu shoppat. Effektiv? Jag tror nog det va! Jobbade på Alleby, och när vi tagit in hästarna var det Quillas tur och bli omhändertagen. Mocka, rida och pussa i massor, bäst! Sedan lite hets hem för o kasta sig i nya kläder efter jag kastat mig ur ridkläderna givetvis, vi var inne ca 18.30 och ute igen kl 19.46 hur awesome? Så nu har jag bara en stackars julklapp kvar. Idag köpte jag till Mammsen igen, Annika (pappas fru) och Jack! Och känner mig faktiskt riktigt nöjd, hoppas dom blir det också. Så jag fick köpt fyra julklappar på ungefär en timme, otroligt effektivt om du frågar mig!
 
Imorgon kommer Gareth, jossans pojkvän från Wales så ska upp och fodra och så innan vi ska åka och hämta honom på flygplatsen, tur den ligger så nära endå. Landvetter hade vart lite segt och sitta och köra till på en lördag morgon, men detta blir bra! Så blir jossi glad också, win win!
 
Fick julklappar av Elin idag också, gulle! Sååååå fina, tusen tusen tack! Ska lämna din i helgen tänkte jag. :)
/C
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Hihi, vilken tur att du gillade dom! :))

2013-12-21 @ 11:11:43
URL: http://olssonelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0