Julklappshoppning

Idag har det varit julklappshoppning på Alleby, och jag blev tillfrågad och vara domare, jättekul och bli tillfrågad så sa självklart ja! Och vilka duktiga ryttare vi har på alleby alltså, helt fantastiskt! Massa fina tomtar och tärnor och ett helt fantastiskt lucia tåg också, fräsigt! Grymma! Ungdomssektionen arrangerade hela evenemanget och hade gjort ett bra jobb, kul när dom får bevisa att dom faktiskt kan på egen hand!
 
Elin hoppade Quilla en runda på 80 också, kalasfin! Min Elin och min häst är bäst, utan tvekan! Lugn och stadig runda med fina språng, och ett bra flyt! Nöjd med mina töser!
 
Mina ponnyer var med och hoppa också, kalasfina rundor alla 3 sååååå bra!!!! Polo och Ebba gjorde 2 fantastiska rundor på 70, Amanda och Sebastiaan gjorde en felfri 70 runda helt kalas och Addie gjorde en felfri 50 med Linnea, fantastiskt bra och en lika bra 70 runda med Joffisisen! Mm jag är så nöjd med mina stjärnor idag! Och alla mina duktiga elever som var med och hoppa, ni bevisar gång på gång att ni är helt fantastiska!!!! :)
 
/C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0