Landat

Okej, taxi, buss, flygplan, buss och nu buss... Kul! Nu är vi iallafall i Sverige, trött som ett as men tror ni jag kan sova? Nej givetvis inte.... Kan typ aldrig sova i bussar, sjukt obekvämt och jag saknar min säng. Åh min egna älskade underbara säng! Och imorgon ska jag upp klockan 8 för då ska Ninnan till Ale och skos, yippie! Haha.... Joffi är snäll och ska åka med mig iallafall, Jack får ta sovmorgon! :) Det förtjänar han.

Sen blir det lite jobb på Alleby och sedan frissan och sedan rida odjuret medans Elin ska prova och hoppa Quilla lite innan julklappshoppningen på söndag! :) Bara några skutt, vi har ju träning på tisdag så måste spara på krafterna!

Tjejen framför snarkar som fasen haha, på med hörlurar!
Puss /C


Jag saknar mina hjärtan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0