Så ridsugen

Vill rida nu!!!! Glasgow är mysigt och så men jäklars vad långtråkigt jag har på dagarna när Jack är på universitetet, ikväll skulle vi egentligen gått på julmarknad men tack vare att jag fått ett gött köttigt sår på baksidan foten av mina nya primes (Flisan du hade rätt) så får det vänta! Det blir mysigt till helgen, då det ska snöa och allt, yippie :)!

Igår var vi och handlade julklappar, fick köpt 2 till Mamma, 2 till Joffi, 1 till mormor och en till Cicci. Så det är rätt många kvar, ska handla mer i helgen, Olivia och Elin är högst på listan just nu. Sen har jag några jag ska handla hemma också, men som sagt många kvar!

Puss /C



Kommentarer
Postat av: Flisan

Sa ju de Carro, ha alltid med dig ett par extra skor, primesen är inge roliga ibland ;)

2013-12-08 @ 21:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0