Slut på det roliga

Då var julen i princip slut och det nya året knackar på dörren, snart 2014. Hur konstigt känns inte det? 5 dagar kvar på året och jag + mina närmsta vänner har inga planer för nyår ännu.... Bra jobbat haha!

Idag ska vi träna gymkhana för att i helgen är det KM, Sebbe ska få vara med! Och sedan ska vi till mormor på annandags middag, och sen spendera mer tid med min älskling för imorgonbitti åker han hem, kan inte fatta att det är 4 veckor sen på lördag sen jag åkte över till England, helt galet! Vill inte att han ska åka hem.... :(

Tänkte fota mina julklappar och slänga upp också för alla nyfikna, men hinner jag inte det idag så får det bli imorgon! :)

Skriver sen, puss puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0