Sömnbrist

Klockan är 03.15 och det går inte att sova, vart på en nattpromenad med Sally, spelat yatzy på telefonen, kollat One Tree Hill men icke. Känns som det blir en sömnlös natt, inte så bra.. För jag har vart helt sjukt trött det senaste, men vad ska man göra....? Går ju inte och tvinga sig själv och sova, det som brukar funka för mig har ju uppenbarligen inte funkat inatt, tips? Räkna får känns uteslutet....
 
Sen har jag en fråga till, om man har en extrem rädsla alltså verkligen fobi på riktigt, hur bearbetar man det? Hur jobbar man bort det för jag är så jäkla trött på att vara rädd, jag orkar verkligen inte med det längre.... Vill bli av med det, nu nu nu nu!
 
Jag kommer ihåg när jag var liten (mindre) så tänkte jag alltid att när jag är sådär 20 år och lite äldre då, ja då kommer jag sluta vara rädd. Jag har krossat 20 sträcket och är fortfarande en liten hare, man var så tokig när man var liten....
 
/C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0