Vinst & Vintervila

Blev en vinst i KM i gymkhana idag för mig och lilla Sebbson, bästaste ponnyn! Han har gått som en hel miljon, första heatet var han lite övertaggad men vi lyckades ändå bara tappa ett poäng, andra heatet gick han klockrent och vi fick fullpott, även imorse skötte han sig och vi tappade ett poäng, och i finalen tappade vi ett poäng, jag är otroligt nöjd med min lilla springare som bevisar hela tiden att han går från klarhet till klarhet. Älskade lilla ponny!
Resultat finns på Alleby sidan på facebook för den som vill kolla in det! :)
 
Var inne och pussade och pysslade med lilla Quilla efteråt, ingen ridning eftersom hon från och med idag har 2 veckors vintervila, det kan hon behöva min lilla sessa! Hoppningen drar igång igen redan vecka 5 med tävlingar och annat så jag tycker verkligen hon förtjänar vila, vi har en lång säsong framför oss! Och jag längtar så jag spricker! :)
 
Bara 5 månader kvar till fölning, woho!
 
/C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0