Wednesday

Bara 6 dagar kvar till julafton, härligt! Jobbar varje dag fram tills dess, skoj! Behöver pengarna till Hemsedal så det är bara och stå i. Igår var terminens sista träning för Björne, vi var bara 2 stycken i våran grupp, lyxigt värre! Och kul var det också, vi hoppade mycket tekniskt och inte så mycket höjd vilket var skönt, jag kände att jag inte hoppat på länge och att jag blev nervös när han höjde haha.. Några språng på 120 räckte precis lagom! Så nu längtar jag till kursen nästa vecka!

Idag ska jag åka och handla ett par stigläder då min från hööks förstör hela sadeln :( skitgrejjer!!!!

Jobb först, puss!
/C
P.s. Senare kommer ett litet "åsiktinlägg" typ. D.s.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0