Alla hjärtans dag

Glad alla hjärtansdag på er!
Hoppas ni haft en bättre dag än mig.. Hästen blev halt idag vilket i stort sett förstörde allt.. Jag har svårt o fokusera på något annat när mitt allt står i stallet o har ont.. Hon har iallafall Back on track täcke inatt, back on track paddar och liniment! Så är det något muskulärt lär det ha släppt tills imorgon annars får man väl se..

Glömde säga i måndags att vår tid för skoning blivit flyttad! Så imorn bitti ska mamma och Ninja och Matilda till Ale för o sätta på Ninja nya skor! Skulle det vara något allvarligt kanske vi har tur o Björn märker det!

Har iallafall hoppat lite lite grann på Zazou idag! Gick väl bra, han har ju MYCKET scoop så jag känner mig typ inte smidig men han skötte sig fint! Han blev laddad när det kom fram hinder o eftersom vi hoppade typ 5 språng totalt idag på lektionen så ska jag eventuellt ta några språng imorn också! Ska se vad vi hinner med! :) Han var iallafall kalasduktig idag, gillar honom bara mer o mer!

Sedan gymkhana träning på Sebbe som verkligen gick som en klocka idag! Tror Sara knäppte lite bilder på oss så ska se om jag kan få slängt upp dom efter helgen! :)

Puss /C


Kommentarer
Postat av: Josephine

Kul att det går bra och att du gillar vår lilla prins!
Kram Josephine <3:)

2013-02-15 @ 08:11:57
URL: http://Josephinejacobson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0