Äntligen fredag!!!!

Så som jag längtat efter denna fredag! Nu är den här, jag är trött och vill gå o lägga mig supertidigt, imorgon ska vi upp tidigt och åka på tävling i Kungsbacka! Men idag, jobb och sedan på hemligt uppdrag i Varberg! Elin, Sandra och Mamma är med och då känns allt bra, mina goingar!
 
Ska alltså där emellan hinna med och fixa med Ninja och Roddan inför tävlingen imorgon! Hmm.. Vi får se hur det går det där med o komma i säng tidigt ändå tror jag. Ehhh..japp! Ska bli riktigt gött o plocka fram tävlingkläderna ikväll, var längesen sist. Känns som det är dags att komma i form igen! ;)
 
Under dagen väntar lite roliga inlägg, såååå stay tuuuuned! :)
Puss /C
 
Dagens, eller snarare veckans låt har ni här o starta dagen på ett bra sätt med! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0