Glömsk

Är så ovan o blogga nu efter nästan en månad utan någon bloggning alls så glömmer liksom av mig!! Inte okej.... Har iallafall ridit både Ninja och Zazou idag, typ bara jag o Erika på stallet idag så vi passade på och rida tillsammans! Kul! Har inte träffat Erika så mycket det senaste så det var kul o snacka avsig lite. Hon red Patriks medans jag red Ninja, sedan red hon Prilli när jag red på Zazousan! Ninja gick som en hel miljon, Sandra har verkligen gjort ett fantastiskt jobb när jag varit borta, och Elin också såklart! För hon var som en dröm, jag är verkligen otroligt tacksam och hoppas dom förstår hur glad jag är för deras hjälp!

Zazou var på hugge idag kan man kanske säga, haha! Pigg, mycket energi, en del bustrick men inga dumheter, supermysig häst! Tror han försöker testa mig lite genom o snika hörnen o vara "rädd" för grepen osv.. Hihi, knäpphäst! På slutet började våra knappar falla på plats och han var supertrevlig! Kul, kul! :) Klar förbättring från min sida idag, orkade rida mer och var mer engagerad än på en söndagskväll efter jobb! ;)

Nu ska jag sova hade jag tänkt!
Puss på er! /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0