God morgon

Jag har sovit som en prinsessa alltså! Vaknade klockan 7 av Flisans hästbuss på utsidan för o hämta Sebbe och trodde klockan var typ 1-2? Älskar när man sovit så djupt hela natten att man inte fattar någonting när man vaknar! Vakna gång på gång är det värsta dom finns..

Idag tänkte jag dra med min lilla bästis till Borås för lite hästhoppning, nu när hon håller på o skolar om sig till hoppryttare behöver hon också se lite mer o bli lite mer nördig.. Haha, eller hur? Lite mer som mig typ ;)! Hästnörd!

Skulle åkt till Alingsås o kollat på Flisan, men vaknade storm förkyld så vill inte åka dit o frysa. Borås är isåfall bättre, med inomhus café och allt! ;)

Puss /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0