God natt.....

Fyfan, inget kul o avsluta kvällen med bråk hemma.. Fast ibland är det bra också, rensa luften lite liksom! Nu är jag helt slut och vill bara gå o lägga mig och få fredag!
Sen helg, helgen är häst och lite kvalitetstid med bästis. Denna dagen har också vart mycket häst, puh! Först jobb, hets ut till stallet, ta hand om Ninja, fixa med Roddan med hjärtat i halsgropen, (ja, jag är tidsoptimist, tack mamma! ;)) hopplektion för Mikael Jacobsson. Roddan var på hugge idag alltså, whoppa! Först funka inte gasen haha, sen funka inte bromsen, men när Mikael höjde hindren, ja då funkade allt dom det skulle haha! Rolig häst, bryr sig inte alls om småhinder då bara lattjar han typ. Sen höjer man och så märks det på hela hästen att han känner sig grym haha.. För då blir det andra bullar! :)
 
Imorn blir det jobb, sen ska jag till Varberg. Vad jag ska göra där får ni inte veta försen tidigast imorgon kväll! Hehe, längesen jag gjorde något jag höll hemligt för er nu. Händer typ, eh.. Aldrig? Men nu är det hemligt, riktigt hemligt också! Kul! Förmodligen hemligt längre än imorgon, beror helt på hur det går! :)
 
Måste sova, dags för säng! /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0