Goda nyheter

Ninja fick sko, imorn börjar jag skritta! Wiho! :) Skal skritta några dagar o sen trava ca 1 vecka innan hon får börja arbeta som vanligt igen, hoppas allt går som det ska!

Ingen hemlighet till er idag, men håll er uppdaterade! :) Borde inte dröja allt för länge! Är verkligen sugen på o tala om det nu, men det får vänta! Ska iväg på hemligt uppdrag även imorgon, hehe! Ni som faktiskt redan fått veta ska ha stort tack att ni stöttar o hjälper till! :)

Jag ser såååååå fram emot tävlingssäsongen btw, hade en kalasrolig tävling i lördags! Trots att jag inte red lagklassen fick jag lagkänsla och värsta gemensamhets feelingen, underbart!

Nåja, tisdag imorn! Jobb, mission, årsmöte, skritta Ninnis! Awesome! :)

Puss /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0