Hemma

Hemma från mina äventyr och nu lär det dröja innan det bär av igen! Avskyr o komma hem efter Trysil dock, vi har det alltid så bra där nere att jag önskar jag kunde stanna lite till!!!! Känner mig inte nöjd liksom, vill ha fler dagar i backen! Vore gött o vara miljonär, kunde man stannat hur länge man ville.. Och nu måste man vänta ett helt år innan man får åka igen.... Nästa år ska jag åka 2 gånger, får bli både Hemsedal & Trysil! Så det så! :)

Nåja, denna veckan har lite annat kul och bjuda på, har både Zazou & Ninja att pyssla med och dessutom tävling på söndag! Årets första.... Alltid lika spännande! Förra årets debut (tänk att jag haft henne så länge nu) var ju lite av en katastrof men då var det också vår absolut första tävling ihop, har hänt mycket sen dess! :)

Nu blir det jobb, så vi hörs senare!
Vänta er bra uppdatering nu, har en del o ta igen!

Puss /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0