Lång söndag

Efter något som känts som den längsta söndagen i mitt liv ska det bli skönt o komma i säng.. Hade helt förträngt att vi skulle träna idag.. Så jobb först, sedan ut till stallet, i stallet väntade Zazou o Ninja och dessutom gymkhanaträning på Sebbe! Fick bli vila för Ninja idag, en sväng i ridhuset på Zazou, jobb + rida 3 hästar är för mycket en söndag.. ;) Zazou var pigg o glad iaf, ska bli riktigt roligt och få rida honom en vecka! Tycker om den hästen, mycket!! Så om han är borta när familjen Jacobsson kommer hem igen är det troligtvis jag som stulit honom, haha.. :)

Sebbe skötte sig över förväntan faktiskt, trodde han skulle vara skogstokig! Visst var han pigg o rätt nöjd med o få vara med o leka igen, men inte skogstokig ändå! Stark... Som en oxe! Men duktig ändå, min lille gris! Tror han har saknat gymkhanaträning faktiskt! I övrigt var det en rolig träning, jävligt kallt bara.... Tycker alltid det är kallt när vi bara tränar 5 pers, bättre på torsdagar när vi är många!!

Imorgon väntar Ale djurklinik med Ninja för o sätta på nya dojor, sedan rida både Ninja o Zazou, och sedan ha mina hoppbarn, yippie!! Har saknat dom!! Hoppas inte allt för många är bortresta på lovet nu bara! :)

Puss /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0