Rod Kelly

Whoppa.. Exciting news! Jag ju då blivit lite halvt hästlös ett tag framöver. Så blev ju givetvis ledsen.. Har ju sett fram emot tävling denna och nästa helg i flera veckor.... Så blev rätt bumped när jag insåg att de skulle bli inställt..

Men nu till den roliga delen! Jag har en så snäll vän så det är nog inte klokt! Jag ska få låna Jenny's "Roddan" Rod Kelly. Jag är verkligen otroligt glad o ha så schyssta kompisar som ställer upp såhär! Lyckligt lottad tjej!

Okej.. Jag har aldrig ridit honom! Och okej jag har för lite 120 erfarenhet för de här egentligen, MEN de är inte på liv o död. Det är en erfarenhet, och dessutom bara kul! :) Så där har ni det! :) haha.... Ska rida honom för första gången imorgon, på pay n' jump på GFRK! Spännande vill jag lova....

Puss /C


Kommentarer
Postat av: Jenny

De kommer bli så kul å se er imorgon å ännu roligare å se er i divisionen !!! ❤❤

2013-02-16 @ 23:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0