Så var sportlovet över..

Sportlovet slut för alla barn, och de är dags o vara helt o hållet tillbaka i verkligheten.. Jag kan inte påstå att vardagen är så festlig nu för tiden, kaos på jobbet i fredags inklusive hovböld, idag tråkiga nyheter från en tjej på jobbet att en häst på deras stall dött en mycket tragisk död, fick precis veta att en gammal ridskolehäst från GFRK som funnits i alla tider idag dött i tarmvred också.. Vafan?!
 
Aja, efter regn kommer solsken säger dom! Så solsken, skynda dig hit! Göteborg behöver dig, och ta med dig lite värme snälla. Fryser ju ihjäl!!
 
Var inne på jobbet en snabbis i morse, träffade Elin som praktiserar hos oss denna veckan, kul! Även Evelina som gjorde min design när jag startade bloggen. Hennes blogg är länkad längre ner på sidan i höger kolumn. Skönt att Elin är hemma igen så allt kan bli som vanligt. Kan inte tänka mig en tävlingssäsong utan henne. Inte Ninja heller tror jag.. ;)
 
Och vet ni vad? Jossan filmade igår! Så ni får filmerna från igår lite senare här! :)
Nu ska jag upp o ta hand om min skadade lilla prinsessa som jag älskar så det gör ont. Ush, kan inte tänka mig en värld utan henne. Lider med de stackare som förlorat sina älsklingar de senaste dygnet.
 
/C
 
Vet hur saknad är, önskar du kunde komma tillbaka min lilla snäcka! <3

Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Åh, på den bilden visas verkligen hennes rätta jag, glad, posetiv, och den livsglädjen hon hade! Den hästen hade verkligen ett hjärta av guld! Så fina va ni <3

2013-02-19 @ 00:19:40
URL: http://olssonelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0