Segaste ever

Är det något jag avskyr så är det att vänta, de är verkligen det tråkigaste jag vet! Jag har inget tålamod och är ibland lite för ivrig för mitt eget bästa! Och tyvärr har jag varit så illa tvungen och vänta och lugna ner mig i ca 2 dygn, herregud var det inte är min starka sida... Men nu har vi iaf fått lite besked och jag känner mig mycket lugnare igen! Förhoppningsvis kan jag tala om i början på nästa vecka vad allt fuzz vart om! Ska bli roligt och få dela med mig.. Många av er som känner mig kan säkert redan gissa er till vad det är för något men många av er har nog ingen aning! :)
 
Ska upp och rida Ninja strax, första dagen med inslag av trav! Sedan ska jag filma Elin när hon rider i hoppgruppen och efter det är det dags för träning på Sebbson, lillskiten får gå mycket denna veckan, tisdag, torsdag och lördag-söndag! De passar honom bra, så kanske kaaaaaanske han kan bli lite trött! Ska se om jag kan få med mig någon och filma träningen i helgen hade vart kul, ni som inte sett Sebbe gå IRL har ju ingen aning om vilken lite pärla han blivit! :)
 
Anyways, hörs sen! Puss
/C

Kommentarer
Postat av: felicia Wikman adolfsson

Jag kan kanske filma nån dag :P

Svar: gärna :))
Caroline Claeson

2013-02-28 @ 16:31:08
URL: http://wikmanadolfsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0