Världens bästa ponnyskrutt!

Åh, lilla Sebbson var såå himla duktig idag, blev tyvärr inga upphoppsgrenar, de hade kunnat behöva tränas på för min del då jag lätt blir lite osäker när vi inte gjort det på länge, men men.. I helgen kommer vi garanterat att göra mycket upphopp så de blir till och ta vara på det helt enkelt! För er som inte vet så är det träning med spetsgruppen i helgen, för Sveriges nya landslagstränare Steven Chorley. Ska bli roligt och få en hel helg med träning, tror det kan vara väldigt nyttigt för både mig och Sebbe faktiskt! :) Och något som också är nyttigt är ju och träna med lite nya människor och få träna för en ny tränare och kanske kunna få lite andra tips! :)
 
Red barbacka i skritt och trav på Ninja idag, hon känns fräsch och är pigg o framåt så det hade väl vart skönt om hon blev friskförklarad på Ale nästa gång och jag kan rida och hoppa även tävla som vanligt! :) Har anmält mig till en tävling vecka 11 och hoppas på att kunna åka på den! :)
 
/C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0