19/1

Hallå hallå!
Allt bra hoppas jag, här är det ca 35 grader och lite molnigt men varmt för det! Idag ska Kristin och hennes familj landa och anlända till Krabi, förhoppningsvis bor dom relativt nära oss iallafall! Men vi får se, imorgon kommer ju lite annat folk också!

Jag saknar Ninja så jag håller på och dö, vill på ett sätt bara åka hem, nu nu nu.... Men ändå passa på och njuta av semestern givetvis! Eftersom det inte vart något vidare kalasväder har vi fått rätt dåligt med färg! Givetvis hoppas jag på att vi kan få lite färg innan vi åker hem men det beror ju helt på vädret!

Senare får ni ett mer hästigt inlägg, tänker dock inte avslöja vad ännu! ;)

Puss på er /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0