Ale igen

Sitter på Ale igen, dags för Ninja o skos igen! Första gången hon gått en hel skoning utan komplikationer, tur eller skicklighet? Jag vet inte, men är glad att det fungerar iallafall! Vi har ju haft de väldigt jobbigt med hennes kexchoklads kvalité till hovar!

Är så sjukt trött för övrigt, vet inte vart jag ska ta vägen haha.. Vill bara hem till min säng och lägga mig! Så trött igår men kunde fan inte somna, låg o vände o vred på mig till säkert klockan 1 innan jag somna.. Suck! Upp tidigt imorse också, bra bra.. Imorn jobb, fredag jobb, sen ledig helg!!!! :) Ska sova och mysa med hästen, inget annat! Svingött! De är bara 1 vecka och dagar till Thailand idag! Resfeber much? Ohja!!!! Har typ panik haha.. Flygrädd - JA! :( 10 - 11 timmar?!! Herregud....

Nåja, vi hörs sen! Puss!
/C


Kommentarer
Postat av: Amanda Josefsson

skrev en liten kort text om dig i mitt gymkhanainlägg ;)

2013-01-02 @ 21:15:20
URL: http://mandie.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0