Besiktning

Sitter i bilen och väntar på min tur att få åka in o besiktiga bilen, har vart uppe o fodrat och släppt ut hästar, suttit o myst med mamma o kollat hotellbilder till Thailand! Asså shit det börjar verkligen bli verklighet nu! Om en vecka är vi ju på flygplatsen?!!! Crazy....

Ska ha min lilla ponnytävlingsgrupp första gången efter uppehållet idag, kan bli spännande och se hur hästarna beter sig.. Vi ska iaf ha lite markarbete efter som dom små ponnyerna haft lite vila! Men innan dess hade jag tänkt hinna med min lilla prinsessa!

Har iaf börjat o tvätta inför resan, tvätta och till helgen kommer resväskan fram och de är dags o försöka packa! Ha...! Det är typ det värsta jag vet, förutom o packa upp med o resa haha! Är ju så jäkla svårt o packa för värmeresor!

Nåja, hörs sen!
Puss /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0